facebook  ДДСО

 
Новини
14-09-2010 14:28 | Переглядів: 202

Народ скаржиться на міліцію менше

Протягом 2010 року до міліції Київщини звернулися майже 23 тисячі громадян, половина з який безпосередньо до керівництва Головного управління. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень зменшилась на 7 %. Ця позитивна динаміка характерна для переважної більшості ОВС області. Найменше громадяни зверталися до Іванківського РВ, Кагарлицького РВ, Броварського МВ та Білоцерківського МВ.

У своїх зверненнях люди порушують різні питання, зокрема, захисту громадян та їх помешкання, неналежного розслідування кримінальних справ, соціально-побутові тощо. Особлива увага керівництва главку звертається на повторні та аналогічні заяви, кількість яких порівняно з минулим роком зменшилась на 12%. Відбулось значне зменшення кількості скарг громадян - на 27,2 % (з 930 у минулому році до 677 – у поточному). Це, насамперед, обумовлено підвищенням вимогливості до якості проведення перевірок. Також зменшилась кількість звернень і запитів народних депутатів України – з 118 у минулому році до 72 – у поточному. Більша частина з них стосувалася саме злочинів, що вчинені або готуються.

Не зовсім тішить той факт, що кількість звернень про дії або бездіяльність працівників міліції порівняно з минулим роком, зросла на 3,5%. В переважній більшості випадки виявилися обґрунтованими.

Необхідно зазначити, що відбулося збільшення кількості порушень термінів розгляду звернень, допущених працівниками ГУМВС України в Київській області. Враховуючи принциповий підхід керівництва до роботи зі зверненнями громадян, винні працівники за ці порушення притягнуті до дисциплінарної відповідальності.

За словами начальника Управління документального забезпечення і режиму київського обласного міліцейського главку Андрія Шафранського, найбільш ефективним способом вирішення проблемних питань громадян, налагодження проведення всебічної, повної та об'єктивної перевірки викладених у зверненнях фактів є особистий прийом громадян керівниками всіх рівнів. Краще він проходить у безпосередній близькості до місця мешкання громадян. З початку року на особистому прийомі до керівництва міліцейського главку звернулися 412 громадян. Заяви 272 з них безпосередньо розглянув начальник та його заступники, що на 22 % більше ніж торік. Загалом по області кількість звернень громадян під час їх особистого прийому збільшилась на 14,5 %.

Юлія Сінчак, ВЗГ ГУМВС України в Київській області



Повернутись на головну
Замовити VPS-хостинг
Зарегистрировать домен / register domain ua
Трансляция видео